STELS 850 GUEPARD PRO
nova zvezda ruske proizvodnje ATV
Eden glavnih ciljev VELOMOTORS je bilo proizvesti lastno ATV vozilo, ki bo konkurenčno najboljšim ATV-jem in se postaviti ob bok največjim in najmočnejšim proizvajalcem teh vozil na svetu. Novi model STELS Guepard predstavlja najmočnejša in tehnološko najnaprednejša ATV vozila proizvedena v Rusiji.
Inženirji VELOMOTORS-a so ustvarili močan, zanesljiv in kar je najpomembnejše, ATV z zelo razumno ceno. To je prvi model VELOMOTORS ATV vozil za katero niso uporabili delov narejenih na Kitajskem. Za ta model so uporabljeni izključno deli priznanih japonskih, tajskih in ruskih proizvajalcev in deli lastne proizvodnje VELOMOTORS-a.
OBLIKA IN IZGLED
Oblikovanje nove serije ATV STELS Guepard je v celoti plod razvojnih inženirjev VELOMOTORS-a, ki jim je uspelo ustvariti neprimerljiv slog. Nov agresiven izgled je prepoznaven in bo zagotovo privlačil pozornost ljubiteljev terenskih vozil.
Vsi plastični deli so izdelani na proizvodnih trakovih MOTOVELOZAVOD v Zhukovki. Za izdelavo le-teh je uporabljena povsem nova formula, ki zagotavlja popolno kombinacijo prožnosti in trdnosti.
PODVOZJE IN VZMETENJE
Podvozje modela Guepard je proizvedeno na popolnoma avtomatiziranem robotskem traku tovarne MOTOVELOZAVOD. Moč ter zanesljivost podvozja in vzmetenja sta zagotovljena z kvalitetno izdelavo kot tudi natančnimi izračuni, ki so se izkazali na težkih testih.
Vzmetenje je narejeno iz zelo močnih A-rok in kovanih skupnih zglobov. VELOMOTORS uporablja natančne in trajne ležaje, ki jih izdeluje svetovno znani japonski proizvajalec Koyo.
Amortizerji tajskih proizvajalcev zagotavljajo izredno mehko in udobno vožnjo z impresivnim hodom: 225 mm spredaj in 243 mm zadaj.
MOTOR IN MENJALNIK
Motor modela Guepard je najbolj tehnološko napreden izdelek c celotni proizvodnji VELOMOTORS-a. 4-taktni 2-valjni V-twin motor z elektronskim vbrizgom goriva je v izvedbi v 3 različicah: 650, 800 in 850 cm3 delovne prostornine ter močjo 52, 67 ali 71 KM. Za tako močan in super hitri motor so v VELOMOTORS-u zasnovali CVT menjalnik in prenos, ki preneseta ogromne obremenitve.
Glavne značilnosti tega poskočnega in ekonomičnega motorja so: nemoteno delovanje, ki zagotavlja udobno vožnjo, regulacija moči za zagotavljanje popolnega ravnovesja med zmogljivostjo in porabo goriva, prijeten zvok motorja in brutalen navor že od samega začetka in to v vseh načinih delovanja.
V prihodnje v VELOMOTORS-u načrtujejo samostojno izdelavo večine delov motorja in menjalnika ter s tem še dodatno znižati ceno svojih ATV vozil.
.
ZAVORNI SISTEM
Zavorni sistem, ki je uporabljen za model Guepard ni značilen za ATV vozila. Na vseh 4 kolesih so disk zavore. Na ta način se pri zaviranju ne obremenjuje prenos, kar vpliva na večjo zanesljivost in podaljšuje delovanje.
ELEKTRIKA
Vsi priključki električne napeljave so vodoodporni. Armaturna plošča je oblikovana v sodelovanju s svetovno znanim proizvajalcem KOSO. Prikazuje vse potrebne kazalnike delovanja motorja, kot tudi druge parametre. Prav tako so na volanu nameščena zanesljiva in varna stikala, ki so se izkazala že na prejšnjih ATV modelih.
LED žarometi so vodoodporni, oblečeni v aluminijasto ohišje in membrano ventil, ki je vodoodporen do 50 m. LED signalne luči so mehko vpete, da ohranijo pravilno delovanje med manevriranjem.
DOSTOPNE BARVE
RUMENA
ČRNA
BELA
CARBON
ZELENA
CAMO
TEHNIČNI PODATKI – STELS 850 GUEPARD TROPHY PRO EPS 4X4
MOTOR
Tip motorja:
4-taktni, 2 valja (V tip), EFI
Prostornina:
850cc
Gorivo:
Bencin
Moč (KM/kW):
65/ 48 pri 6000 o./min
Hlajenje:
Vodno hlajenje
DIMENZIJE
Skupna dolžina (cm):
239
Skupna širina (cm):
135
Skupna višina (cm):
154,5
Visina sedeža (cm):
100
Medosna razdalja (cm):
155
Razdalja od tal (cm):
32
Teža praznega vozila (kg):
472
POGON
Prenos:
avtomatski CVT
Menjalnik:
L / H / N / R / P
Pogonski sistem:
4 x 4 z zaklepanjem sprednjega diferenciala
Sprednje zavore:
hidravlične disk zavore
Zadnje zavore:
hidravlične disk zavore
VZMETENJE
Sprednje vzmetenje:
neodvisno vzmetenje s hidravličnimi amortizerji
Zadnje vzmetenje:
neodvisno vzmetenje s hidravličnimi amortizerji
Število sedežev:
2
NOSILNOST
Zadnji prtljažni nosilci (kg):
25
Največja nosilnost (kg):
707
DODATNE SPECIFIKACIJE
Kapaciteta rezervoarja za gorivo (l):
30
Instrumentna plošča (display):
digitalna
Sprednja platišča:
27 x 9-12 Maxxis Zilla
Zadnja platišča:
27 x 11-12 Maxxis Zilla
DRUGO
Elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI)
Električni zagon, CDI-sistem vžiga
EPS (servo)
Popolnoma neodvisno sprednje in zadnje vzmetenje
Varnostno stikalo za zaustavitev v sili
Aluminijasta platišča
ALU zaščita podvozja (full skid plate)
Sprednji in zadnji odbijač (rollbar)
Dodatni hladilnik
Vitel (1.590 kg)
Sedež za sovoznika
Luči LED
Sprednji in zadnji razširjeni blatniki z odsevniki
Vzvratna ogledala
Ščitniki za roke
12 V vtičnica
Izpušni sistem iz nerjavečega jekla
Vtičnica za elektriko